Zadzwoń i zamów pranie na telefon | Pokaż> |
---|---|
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem Pralni Niagara mieszczącej się pod adresem www.pralnianiagara.pl jest
PRALNIA NIAGARA
ul. Krochmalna 22A
20-401 Lublin
- zwana w dalszej części regulaminu Pralnią.
- Każdy, kto zamawia usługę za pośrednictwem Pralni, zwany jest Klientem.
- Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży Klientom usług oferowanych przez Naszą Pralnię.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
- Umowa sprzedaży usługi zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA
- Pralnia przyjmuje do prania odzież i przedmioty, zapewniając wykonanie usługi w sposób fachowy i rzetelny.
- Zamówienia telefoniczne i on-line mogą składać wyłącznie osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem telefonu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, bądź za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej Pralni przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Podczas składania zamówienia wymaga się podania swojego numeru telefonu kontaktowego oraz adresu zamieszkania. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych.
- Pralnia przyjmuje do prania chemicznego wyłącznie garderobę posiadającą oznakowanie fabryczne (P) lub (A) wskazujące na sposób prania chemicznego.
Do prania wodnego przyjmujemy wyłącznie garderobę posiadającą oznaczenie. Przy braku w/w oznakowań usługa prania wykonywana jest na odpowiedzialność Klienta i Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia lub zniszczenie.
- Pralnia nie odpowiada za szkody powstałe wskutek błędnej informacji o sposobie prania zamieszczonej przez producenta na wyrobie.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za guziki, klamry, flizelinę, zamki, ściągacze gumowe, wady materiału, poduszki. W razie stwierdzenia możliwości ich uszkodzenia, Klient wyraża zgodę na ich odprucie, w innym przypadku pranie odbywa się na odpowiedzialność Klienta.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w odzieży, których nie można było przewidzieć przed jej przyjęciem, a wynikające z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, zbiegania się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w garderobie.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z powierzonych przedmiotów i garderoby.
- W uzasadnionych przypadkach Pralnia ma prawo podjąć się wykonania usługi warunkowo, tj. na odpowiedzialność Klienta, lub odmówić jej wykonania.
- W przypadku zniszczenia lub zaginięcia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowić będzie kwota z dowodu zakupu (paragonu) pomniejszona o stopień zużycia. W przypadku braku dowodu zakupu, odzież wysyłana będzie do rzeczoznawcy do spraw jakości celem ustalenia jej wartości.
- Jakość wykonania usługi należy sprawdzać podczas odbierania przedmiotu usługi.
- Prawo do reklamacji przysługuje w dniu odbioru garderoby. Brak zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony Klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych.
- Ceny usług znajdujących się na stronie internetowej Pralni przedstawione są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. uwzględniają podatek VAT.
- Opłata za usługę pobierana jest gotówką, z góry przy odbiorze rzeczy od Klienta. Wartość usług na zlecenia nie objęte cennikiem określa personel Pralni.
- Paragon lub dowód przyjęcia potwierdzające przyjęcie przedmiotu usługi, są jedynymi dokumentami upoważniającymi do odbioru przedmiotu tej usługi.
- Czas wykonania usługi zależy od ilości i rodzaju przekazanego asortymentu.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Pralnię danych osobowych w celach związanych z realizacją zamówienia.
- W przypadku nie odebrania odzieży w ciągu 14 dni od daty przyjęcia pobierana jest opłata w wysokości 0,20 zł. za każdy kolejny dzień.
- Odzież nie odebrana w ciągu 60 dni od wyznaczonego terminu, zostaje oddana na cele dobroczynne.
BEZPIECZEŃSTWO
- Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku Dz. U. Nr 133 poz. 833, wszystkie informacje dotyczące Klientów Pralni Niagara, gromadzone w bazie danych, służą wyłącznie do świadczenia usług drogą elektroniczną i nie są udostępniane innym firmom oraz osobom trzecim.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Informacje zaprezentowane na stronie internetowej pralnianiagara.pl stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym dokumentem obowiązują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie pytania i wątpliwości należy kierować w formie elektronicznej, za pośrednictwem wiadomości e-mail.